6. september 2024

»Nove, sveže kreativne rešitve in komunikacijska orodja so pripravljena na način, da so še bolj usmerjena k potrošniku, kar pomeni, da želimo potrošnika nagovoriti o konkretnih koristih in prednostih, ki jih prinaša poseganje po lokalni hrani, predvsem poseganje po kmetijskih in živilskih proizvodih iz omenjenih sektorjev, ki nosijo oznako kakovosti 'izbrana kakovost – Slovenija'.«

Ministrstvo je predstavilo nove promocijske materiale in cilje kampanje za ozaveščanje potrošnikov.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
21. oktober 2021

»Zato želimo povezati zainteresirane lokalne deležnike s potencialnimi potrošniki.«

Golc je izrazil željo po povezovanju lokalnih deležnikov s potencialnimi potrošniki v kontekstu promocije mesa drobnice.
15. december 2022
4. september 2024

»Potrebujemo nov dogovor, ki bi omogočal dodatno krepitev lokalne preskrbe s hrano na terenu.«

Ravnik je govoril o potrebi po novem dogovoru za krepitev lokalne preskrbe s hrano.